Ben jij als directeur, manager of projectleider betrokken bij de terugkeer van medewerkers naar kantoor? Dan nodigen wij je graag uit om deel te nemen aan onderstaand onderzoek naar een hybride vorm van werken. Mocht je deze rol niet zelf vervullen, zou je dan deze uitnodiging kunnen doorsturen naar de betreffende collega?
Door de coronacrisis is thuiswerken in een stroomversnelling geraakt. De ervaringen zijn overwegend positief. Tegelijkertijd voelen veel medewerkers ook de behoefte om weer op kantoor te kunnen werken en het ‘echte’ contact te ervaren. Duidelijk is dat de meeste organisaties niet terugkeren naar de oude situatie. Ze kiezen voor een combinatie van thuis en op kantoor werken.
Met een beknopte inventarisatie willen we vanuit Vensters voor Bedrijfsvoering inzicht geven in de manier waarop publieke organisaties zich voorbereiden op deze hybride manier van werken. Vragen hierbij zijn:
- Hoeveel dagen op kantoor wordt in jouw organisatie het nieuwe normaal?
- Wie mogen er weer naar kantoor? En welke afspraken maak je daarover?
- Welke (extra) voorzieningen voor thuiswerken bied je aan de medewerkers?
- En hoe zorg je voor verbinding tussen medewerkers?
De uitkomsten worden in september gedeeld in een webinar met onder andere Peter Teesink, gemeentesecretaris van de gemeente Amsterdam, als spreker.
Ben jij als directeur, manager of projectleider betrokken bij de terugkeer van medewerkers naar kantoor? Dan nodigen wij je graag uit om deel te nemen aan het onderzoek. Mocht je deze rol niet zelf vervullen, zou je dan deze uitnodiging kunnen doorsturen naar de betreffende collega?
De vragenlijst start via deze link.
Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer vijf minuten.
Alvast veel dank voor jullie medewerking!